Saturday, August 30, 2008

Ziarah Hospital KAjang

Bismillah..
alhamdulillah lepas penat bermeeting, bercanggah pendapat, dah sampai hari program tu nak dilaksanakan. kalau dah sampai program tuk dilaksanakan, maksudnyer ape?...maksudnye..da nak abih sem+dah nak lepas beban tanggungjawab yg berat nie.

hari ni(sem nie..)ECONSS akan buat ZIARAH KE HOSPITAL KAJANG. dan suppose kul 9 nie berkumpul.tapi masih tak ramai yg sampai lagi di tempat berkumpul. so amik kesempatan sekejap bukak blog and isi entry.huhu..tak salah kan?

klo takde aral melintang, Insya ALLAH kami akan bertolak tepat kul 9 pagi nie..dan pe yang berlaku seterusnya akan diceritakan sebaik sahaja balik dari program tu.(Insya ALLAH).nak sangat2 kongsi pengalaman and rasa dengan program yang akan di join sebentar lagi..

rindu kat rumah..1 Ramadhan nie tak dapat berpuasa dgn family..sedihnye..kenapa tak balik? satu persoalan yang banyak kali room8 tanye..satu soklan yang cukup menyayat hati..tapi atas dasar cuba menjadi anak yang solehah..kami cuba redha dgn keputusan yg abah tetapkan..maybe ada hikmah disebaliknye..

dah sampai masa utk pergi...akhir kalam..

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK