Sunday, December 18, 2011

Manisnya Ukhuwwah


Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah!

Sepanjang setahun bersama, pelbagai ragam dan gaya dapat dilihat. Sepanjang setahun bekerjasama, pelbagai sifat dan perangai dapat dikenal-pasti. Sepanjang setahun ini, banyak pengalaman dan pengajaran kita hadapi bersama.

Masya Allah....

Terasa singkat sungguh masa bersama. Akhirnya kita pergi bertebaran di muka bumi kuliyyah ekonomi. Tapi itu semua tidak memutuskan salam persahabatan dan perkenalan selama setahu. Tika bersua, kita tersenyum. Tika bertemu, kita bertukar-tukar berita. Terima kasih adik-adik, kakak-kakak, teman-teman atas huluran kasih dan mahabbah yang tidak terhingga. Terima kasih adik-adik, kakak-kakak, teman-teman atas sekalung perkenalan, selaut ukhuwah.

Kalian adalah salah satu asbab untuk saya terus berjuang dalam jalan ini. Laungan semangat dan pelukan sokongan sangat2 dihargai. Islamic Unity always in my heart. Love you guys, Love IU!

Walaupun, hakikatnya saya bukanlah orang yang pandai bertutur bicara, bermanis mulut, bersenda-gurau, tapi  bersama kalian, segalanya cair. Kerananya kalian sangat berharga. Semoga kita berjaya menempuh perjalanan sebuah kehidupan sebagai seorang pelajar dan juga hamba.

Memori bersama itu indah kerana manisnya ukhuwah kita.Jazakumullah khairan kasiran.