Wednesday, March 4, 2009

Cik Yat

Bismillah..
Semalam abah and ibu balik Melaka. Cik yat masuk icu. Cik Yat kene bedah petang tu kul 5.3o petang. Anak cik yat yang sulung baru 21 tahun. Ya Allah besar ujian MU pada Nyai. Baru je lagi Nyai kehilangan anak sulung(wak long). CikYat pula masuk ICU. MUdah-mudahan Cik YAt selamat. Amin.

Abah sangat sedih. saya tau. mula-mula kakaknya pergi. sekarang ni adiknya di ICU. sape tak sedih. Dalam selang masa yang singkat. Cik Yat ada gastrik, kata mereka. Wani, sabar ea. sorry sangat-sangat tak dapat bersama ko time2 camni. dulu adam pun camtu gak. Ingat sempat la nak jumpa wak Long..last2 tak sempat gak! tengok untuk kali terakhir pun tak sempat. Sedihnya!

SAyang dua orang sepupuku ini. WANI,ADAM. derang la rival ku UPSR,PMR,SPM. derangla diantara teman yg buat aku nak belajar lagi dan lagi!

Actually, saya rapat dengan Wani since after SPM. Before this, okay je. Tapi tak rapat cam sekarang. Saya lebih rapat dengan Adam. Tapi semua ni tak menghalang saya untuk rapat dengan Wani,kan`. Boleh kate saya rapat dengan Along(kakak wani) lebih dari wani.

Cik Yat sangat baik! Sama macam wak long. kalau balik kampung tu, slalu je ajar care2 masak dengan betul.hehe. kalau kat umah ni, masak ikut dan je~masak sesedap hati. Tapi lepas masuk Gombak ni, da sangat jarang balik kampung. dah jarang jumpa cik yat.

Ya Allah, moga keluarga cik yat tabah menghadapi dugaan MU ini. mOga Cik yat sembuh cepat dan dalam rahmatMU.amin.